ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
1.ВИБІР ОБЛАДНАННЯ.
У розділі «МАГАЗИН» оберіть потрібне вам обладнання та натисніть кнопку «ДОДАТИ В КОШИК».
ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ.
Перейдіть в «КОШИК» і натисніть «ОФОРМИТИ» замовлення, після цього вам буде запропоновано вказати дані для доставки і вибрати один з варіантів оплати, далі натискаємо «ПІДТВЕРДИТИ ЗАМОВЛЕННЯ».
ОПЛАТА.
Все, замовлення оформлене - до Вас на електронну пошту прийде повідомлення з реквізитами для оплати вашого замовлення. Робимо оплату.
ДОСТАВКА.
Після підтвердження оплати наш менеджер оформляє доставку вашого обладнання і повідомляє по телефону, sms або електронним листом номер товарно-транспортної накладної для отримання в відділенні поштового оператора і статус доставки.
ОТРИМАННЯ.
Протягом 5 днів з моменту отримання SMS-повідомлення про прибуття товару отримуєте ваше замовлення в найближчому відділення поштової служби. Не забудьте взяти з собою паспорт або водійське посвідчення і номер декларації транспортної накладної. При отриманні обов'язково перевіряйте комплектацію, цілісність і працездатність вашого обладнання. Забираєте з собою і з задоволенням користуєтеся своїм обладнанням.
ОПЛАТА
Оформити замовлення ви можете через корзину покупця прямо на сайті, попередньо помістивши в неї потрібне вам обладнання натиснувши кнопку «додати в корзину», по електронній пошті - через форму зворотнього зв'язку вказавши назву товару і ваші контактні дані або зв'язавшись з нашими менеджерами по телефону.
Киснева компанія «Oxy Life Україна» для зручності пропонує наступні способи оплати замовлення:
- Безготівковий розрахунок - оплата проводиться згідно виставленого рахунку, шляхом перерахування грошових коштів на банківський поточний розрахунковий рахунок продавця (комісія визначається банком, до 1%). Після оформлення замовлення Ви відразу ж отримаєте на електронну пошту банківські реквізити для оплати вашого замовлення. Якщо Вам необхідний рахунок-фактура повідомте нам про це в полі "примітки до замовлення" при оформленні замовлення і на протязі одного робочого дня ми відправимо Вам рахунок.
- Банківською карткою VISA або MasterCard - здійснити оплату за ваше замовлення ви можете онлайн прямо на сайті, через систему безпечних платежів ПриватБанку - LIQPay, Приват24 (комісія не стягується). При виборі способу оплати на банківську картку ПриватБанку - реквізити банківської карти продавця для оплати ви отримаєте по електронній пошті, відразу ж після оформлення замовлення на сайті або під час підтвердження замовлення нашим менеджером в телефонному режимі.
- Накладений платіж - оплата проводиться через компанію перевізника (Нова Пошта, Інтайм ...) при отриманні товару у відділенні (комісія перевізника за послугу становить від 2%).
- Готівковий розрахунок - оплата проводиться при особистому контакті в офісі або при доставці.
У зв'язку з нестабільним курсом гривні ціни можуть відрізнятися від тих, що вказані на сайті. Просимо Вас, перед оформленням замовлення, уточнювати актуальну ціну і наявність товару!
ДОСТАВКА
Зазвичай, доставка по Україні здійснюється протягом 1-3 днів після здійснення оплати, в залежності від вашого місця розташування.
Для вашої зручності, доставка може бути здійснена, будь-якою з обраних вами, компанією перевізником, отримати своє замовлення ви зможете в найближчому відділенні компанії, або замовити кур'єрську доставку додому.
Компанії, що надають послуги доставки по Україні:
- Нова Пошта;
- Інтайм;
- Делівері;
- САТ;
- Гюнсел;
- АвтоЛюкс;
- Нічний Експрес;
- Ваш Час;
- або будь-яка інша компанія на Ваш вибір ...
Після доставки Вашого замовлення в відділення компанії Нова Пошта ви отримаєте SMS-повідомлення про прибуття і можливості отримати замовлення в зазначеному Вами відділенні.
Забрати замовлення можна протягом 5 днів з моменту повідомлення про доставку.
Для отримання вашого замовлення в відділенні компанії перевізника з собою необхідно мати паспорт або водійське посвідчення і знати номер товарно-транспортної декларації доставки, який вам додатково повідомить менеджер нашої компанії після оформлення доставки.
Оформити доставку Ви можете в Київ, Дніпро (Дніпропетровськ), Кривий Ріг, Нікополь, Марганець, Павлоград, Запоріжжя, Бердянськ, Мелітополь, Енергодар, Харків, Одесу, Львів, Маріуполь, Вінницю, Луцьк, Житомир, Ужгород, Мукачево, Івано-Франківськ , Кропивницький (Кіровоград), Миколаїв, Херсон, Каховку, Білу Церкву, Полтаву, Кременчук, Миргород, Рівне, Суми, Тернопіль, Хмельницький, Кам'янець-Подільський, Черкаси, Чернігів, Чернівці, в деякі населені пункти Донецької і Луганської областей (крім тимчасово окупованих територій) і в будь-яке інше місто України. Термін доставки, всього 1-3 дні в залежності від віддаленості.
ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
Все обладнання, пропоноване в нашому інтернет-магазині, має державну реєстрацію медичного виробу (приладу), необхідні сертифікати та висновки. Термін гарантійного обслуговування залежить від сервісної політики виробника і вказано в характеристиках товару на сайті і в гарантії на обладнання. Підтвердженням того, що Ваша покупка забезпечена гарантією, є документ, про оплату і гарантійний талон. Будь ласка, зберігайте ці документи протягом усього терміну гарантійного обслуговування.
Обмін і повернення товару належної якості регламентується законом «Про захист прав споживачів» ст.9 і проводиться протягом чотирнадцяти днів з дня продажу, згідно з чинним законодавством України, якщо зазначений товар не був у експлуатації, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, документ що підтверджує оплату.
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, клієнт має право або придбати інший товар з наявного асортименту магазина з перерахунком вартості, отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару чи здійснити обмін на аналогічний товар при першому ж надходженні його у продаж. Розрахунки за повернений товар проводяться в день повернення, при відсутності потрібної суми в касі або на розрахунковому рахунку продавця - не пізніше ніж через 7 днів.
Продавець залишає за собою право відправити товар в сервісний центр для проведення перевірки на наявність прихованих недоліків або дефектів товару, що повертається, і приймати рішення щодо обміну або повернення товару на підставі висновків сервісного центру.